Előfizetői tartalom

Az amerikai botrány boríthatja a bankok értékesítési modelljét

Portfolio
A legfrissebb bankbotrányt kirobbantó Wells Fargo jelentős változásokat fog tenni abban, ahogy menedzseli a lakossági ügyfelekkel foglalkozó személyzetét, Richard Bove, neves amerikai bankelemző szerint pedig esélyes, hogy más bankoknak is követniük kell majd a változást.

Az egyik legnagyobb amerikai bank, a Wells Fargo, 2 millió ügyfélszámlát nyitott az ügyfelei beleegyezése nélkül, a csalásért 185 millió dolláros bírságot kapott, emellett az érintett ügyfeleknek összesen 5 millió dollárt fizet majd ki. A pénzintézet alkalmazottjai elvileg azért csaltak, mert a bank értékesítési tervét (vagyis azt, hogy egy adott időszakban hány specifikus...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés