Előfizetői tartalom

A K&H, a Groupama és az Union áll nyerésre az autós kampányban

Portfolio
Az idei év végi kötelezőkampány első két napjának adatai szerint az eddig megrendelt új szerződések átlagos éves díja 19 100 forint, ami 12 százalékkal haladja meg az előző kampány elején tapasztalt 17 000 forintos értéket - közölte saját adatait a Netrisk.hu.

A legnagyobb online alkuszcég oldalain végzett több mint 50 ezer díjkalkuláció és közel 2000 szerződéskötés alapján idén is három biztosító viszi el az új szerződések kétharmadát: a K&H, a Groupama és az Union . Őket követi a Signal és a Waberer - az első öt biztosító összesen az idei kampány új szerződéseinek 86 százalékát tudhatja magáénak.Az idei kötelezőkampányban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!
×
Lájkolja Facebook oldalunkat!
Értesüljön azonnal a legfontosabb gazdasági hírekről!