Előfizetői tartalom

Megvan, mit utálnak a legjobban az ügyfelek a bankjuknál

Portfolio
Az amerikai bankok hat legnépszerűbb szolgáltatásával kapcsolatosan egyre több ügyfél-reklamáció érkezett szinte minden évben az elmúlt öt évben - derül ki a ConsumerProtect jelentéséből.

Nominálisan a legtöbben a jelzáloghitelek miatt reklamálnak, összesen tavaly 220 ezer kifogás érkezett be a bankokhoz ezekkel a termékekkel kapcsolatosan, ez az összes reklamáció 30,4%-a. A fogyasztóvédő Jamie Dimon, a JP Morgan vezérének szavaival magyarázza a jelenséget, aki szerint nem "stabil befektetés" a banknak a jelzáloghitelezés, ezért a pénzintézet nem motivált abban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés