FONTOS Nagy ígéretekkel indult, de súlyos kudarcot vallott Oroszország békemisszója – Mi lesz így a két ősellenség konfliktusából?
 
Előfizetői tartalom

Lego-guru: állandóan ezen buknak el a cégek

Portfolio
Piaci részesedést növelni csak úgy lehet, ha egy vállalat az innovációban, a márkaépítésben és az ügyfélélmény nyújtásában is előrébb jár a versenytársakhoz képest. Christian Majgaard, a Lego globális márka és üzletfejlesztési részlegének korábbi vezetője szerint sok cég nem tudja, hogy a logó és a márka két különböző dolog. A HVCA-Portfolio Investment Conference nyitóelőadója kitért arra is, milyen tulajdonságokkal rendelkezik egy erős márka, és felvásárlóként mikor kell elgondolkodni egy már meglévő márka fenntartásában vagy teljes újragondolásában.

A konferencia nyitóelőadója Christian Majgaard, a Lego globális márka és üzletfejlesztési részlegének korábbi vezetője volt, aki előadásában az innováció és a márkaépítés kihívásairól beszélt: Előadásának elején a vállalati értékteremtésről beszélt, ennek példáján hozta fel a First Hotelt, amely szlogenjével hívta fel magára a figyelmet, de mögötte nem volt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés