A privátbanki ügyfelek elvárásai sokkal magasabbak a bankokkal szemben, mint a többi lakossági ügyfélé, a folyamatos digitális fejlesztések ezen a területen elengedhetetlenek. Somogyi Péter, a Budapest Bank lakossági termékmenedzsment és privátbanki vezetője szerint ugyanakkor ebben a szegmensben a jövőben is szükség lesz a személyes kapcsolatra, így nem tart attól, hogy a robottanácsadók átvennék az uralmat. A Portfolio-nak adott interjúban kitér arra is, hogy a vagyonos ügyfelek ingatlanbefektetéseiket sok esetben nem a privátbankoknál lévő vagyonuk terhére intézik, hanem más vagyontárgy értékesítéséből, vagy osztalékjövedelemből származó összegekből, így csak becsülni lehet azon pénzösszegeket, amelyek nem jelennek meg a privátbankoknál.
Portfolio Financial IT 2025
AI-boom, fintech innovációk, digitális transzformáció - Merre tart a bankszektor digitális fejlődése? Erről lesz szó május 27-én a Portfolio Financial IT konferenciáján! Regisztráció és részletek itt!
Információ és jelentkezés
Melyek most a lakossági banki szegmens legnagyobb...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés