Előfizetői tartalom

Új világ vár a magyar gazdagokra

Portfolio
A privátbanki ügyfelek elvárásai sokkal magasabbak a bankokkal szemben, mint a többi lakossági ügyfélé, a folyamatos digitális fejlesztések ezen a területen elengedhetetlenek. Somogyi Péter, a Budapest Bank lakossági termékmenedzsment és privátbanki vezetője szerint ugyanakkor ebben a szegmensben a jövőben is szükség lesz a személyes kapcsolatra, így nem tart attól, hogy a robottanácsadók átvennék az uralmat. A Portfolio-nak adott interjúban kitér arra is, hogy a vagyonos ügyfelek ingatlanbefektetéseiket sok esetben nem a privátbankoknál lévő vagyonuk terhére intézik, hanem más vagyontárgy értékesítéséből, vagy osztalékjövedelemből származó összegekből, így csak becsülni lehet azon pénzösszegeket, amelyek nem jelennek meg a privátbankoknál.

Melyek most a lakossági banki szegmens legnagyobb fejlesztési kihívásai a pénzintézeteknél? Somogyi Péter: A teljes bankszektorhoz hasonlóan a Budapest Bank stratégiájában is fókuszban van a digitalizáció. Ez számos lehetőséget tartogat az egyszerűsítés, a folyamat optimalizáció, valamint az értékesítési folyamat és ügyfélélmény tekintetében. Manapság egyre inkább...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái