Előfizetői tartalom

Elárulták a magyar startupvezérek, mi most a legnagyobb kihívás a piacon

Portfolio
Az ügyfélbizalom elnyerése az egyik legnagyobb kihívás a magyar startupok számára jelenleg; ez különösen nehéz lehet, ha nyugat-európai terjeszkedést tervez egy helyi vállalat – hangzott el mindez a mai Startupok Délutánja rendezvény fintech-panele alatt. Van persze, aki úgy véli, hogy egy jó termék eladja magát, hiszen az elégedett ügyfél szívesen ajánl egy szolgáltatást.

Könnyebb úgy bizalmat építeni a kkv-k közt, ha nagyvállalatok is megtalálhatók egy fintech-startup ügyfélkörében – mondta Romhány Gergely, a Trustchain Systems Kft. ügyvezetője. Bodor Csaba, a BÁV Faktor / Flexibill értékesítési vezetője elmondta: a közepes méretű kkv-knál is van igény a digitalizációra, de nem tudnak olyan komplex vállalatírányítási rendszereket...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái