Előfizetői tartalom

Itt a bejelentés: betör Németországba az egyik legizgalmasabb magyar insurtech újítás

Turzó Ádám Pál
A koronavírus-járvány első, kemény hetei után az Uniqa átállt a digitális csatornákkal támogatott értékesítésre, így az új szerzések kumuláltan már a tavalyihoz hasonló szintre emelkedtek vissza. A karantén a digitalizációnak óriási lökést adhat a biztosítási szektorban. Decemberben elsőként a Portfolio-n jelentették be: egy új, tőlünk nyugatra lévő piacra lép be a Cherrisk, most pedig azt is elárulták: ez az új piac Németország lesz. Kurtisz Krisztián, az Uniqa vezérigazgatója szerdai Financial and Corporate IT online konferenciánkon erről is beszél majd pénzintézeti csúcsvezetők társaságában.

Hogyan érintette a biztosítási szektort a koronavírus-járvány, hogyan reagáltak a biztosítók a rendkívüli helyzetre? A biztosítási szektorban is érezni fogjuk azt a nyomást, ami már minden szektorban látható. A személyes értékesítés háttérbe szorulását már lehet érezni az új szerzésnél, viszont az online értékesítési csatornáink erősödtek. A biztosítási piac...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái