A koronavírus-járvány a banki ügyintézést a digitális világba tereli, a pénzintézetek nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy minél több terméket, szolgáltatást digitális csatornán is elérhetővé tegyenek. De mindezt úgy kell megtenniük – rekordgyorsasággal – hogy a digitális ügyfélélmény legalább ugyanolyan jó, vagy lehetőleg még jobb legyen, mint a fióki kiszolgálás. Milyen megoldásokat választanak a bankok, és milyen jogszabályi változásokra van még szükség, ahhoz, hogy a bankok a fintecheknél és big techeknél megszokott élményt kapják meg tőlük? Milyen belső banki változásokra van szükség ahhoz, hogy a bankok a digitális világ gyorsan változó környezetéhez alkalmazkodjanak? Kiderül mindez a Financial and Corporate IT - Digital UX a bankoknál c. június 3-ai online konferenciánkon. 
                        
					
					
						
							
            Financial and Corporate IT: Digital UX a bankoknál
            Regisztráció itt!
            
                Információ és jelentkezés
            
          A Portfolio egy teljesen új és egyedülálló, ONLINE eseménysorozatot indított, amelyek témái a percről-percre változó helyzetet szorosan követik, és illeszkednek a már jól megszokott és 8 éve fennálló Financial... 
						
					
					
						
						
						
                
                
        
    							
                                A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. 
                            
								
								Az előfizetés a következőket tartalmazza:
								
									- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
								Előfizetés