Előfizetői tartalom

Ez a válság nem arról szól, hogy faképnél hagyják a bankok az ügyfeleket (Interjú)

A bankok egyik első reakciója az volt most a válságra, hogy szerették volna megerősíteni ügyfélkapcsolataikat, támogatni meglévő ügyfeleiket, és ennek érdekében látványosan megmutatni hosszú távú elköteleződésüket – mondja a Portfolio-nak adott interjújában Fülöpné Bogdán Krisztina, a Commerzbank vezérigazgató-helyettese, akit a vállalatok nehézségei és az aktuális hitelpiaci jelenségek mellett a makrogazdasági kilátásokról és a gyenge forint céges ügyfelekre gyakorolt hatásairól is kérdeztünk.

Változások sorozatát idézte elő a koronavírus a magyar bankszektorban és a hitelpiacon is. Mi az, amire egy évvel ezelőtt a legjobban rácsodálkozott volna ezek közül? A koronavírus valóban jelentős hatással van arra, amit most a piacon látunk. Egy évvel ezelőtt több dolog meglepett volna: az egyik az, hogy tavaly még 8-10 éves futamidőre vállaltak a bankok kockázatot a vállalatok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés