Előfizetői tartalom

Íme a legmenőbb fintech megoldások, amikkel pénzt spórolnak az ügyfeleknek

Portfolio
A küszöbön álló gazdasági válság egyre több embert vesz rá pénzügyeinek tudatosabb kezelésére, és a mindennapi kiadások csökkentésére. A növekvő infláció azonban nem könnyíti meg a spórolni vágyók helyzetét, így ilyenkor nem árt, ha a pénzügyi tudatosság mellé némi technológiai támogatás is társul. Cikkünkben bemutatjuk, milyen eszközökkel próbálják megtakarításra, illetve átgondolt befektetési döntésekre rávenni ügyfeleiket a fintechek és a nagyobb pénzintézetek.

Fontos a vizualizáció

Számos kutatás készült arról, hogy az emberek hatékonyabban takarítanak meg, ha vizualizálni tudják a céljaikat. Ezt akár olyan, elsőre felszínesnek tűnő funkciók is elő tudják segíteni, mint a képek hozzárendelése a megtakarítási vagy befektetési számlákhoz. Az ehhez hasonló megoldásokkal pozitív élmény társul a pénzkezeléshez. A vizualizáció viszont nem csak az elköteleződés miatt fontos:

a pénzügyi információk elrendezése az alkalmazás felületén erősen befolyásolja pénzügyekben kevésbé jártas ügyfelek döntéseit.

Várható, hogy a fintech termékek a jövőben még a jelenleginél is jobban idomulnak majd a felhasználók egyedi igényeihez, amit abból is előre lehet vetíteni, hogy a cégek egyre gyakrabban kérdezik meg az ügyfeleket a szokásaikról, vagy kérik ki a véleményüket egy-egy termék kapcsán.

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés