Előfizetői tartalom

Nincs papír a végén, ezért nem intézi sok magyar online az ügyeit

Portfolio
A magyarok 27%-a még mindig nem mozog annyira otthonosan a digitális világban, hogy kizárólag digitálisan intézze ügyeit, akár a biztosításaival kapcsolatban - derül ki az Aegon kedden publikált kutatásából. A papírhoz való ragaszkodás és a telefonos ügyfélszolgálatokkal kapcsolatos megszokás még mindig komoly visszatartó erőt jelent.

A magyarok 33%-a nyitott a digitális innovációk iránt, 40%-a rutinos internethasználó az Aegon biztosító legújabb, reprezentatív felmérése szerint, azonban viszonylag magas, 27%-os azok aránya is, akik úgy érzik, nem mozognak otthonosan az online világban. Az adatok szerint az online ügyintézés ma már megkerülhetetlen: a megkérdezettek 52%-a kifejezetten törekszik arra, hogy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés