FONTOS Vajon tényleg elhozhatja az iráni rezsim bukását egy Izraellel vívott háború?
 
Előfizetői tartalom

A megrémült ügyfelekkel való kommunikációban segíti a dolgozóit a Credit Suisse

Portfolio
A Credit Suisse egyik belső feljegyzése ötleteket ad a dolgozóinak az ügyfelekkel való kommunikációval kapcsolatban, például akkor, ha az ügyfelek más bankokhoz vinnék át az eszközeik egy részét – írja a Reuters.

A vasárnapi dokumentum a Credit Suisse dolgozóinak adott támpontokat az ügyfelekkel való kommunikációhoz, miután az UBS felvásárolta a bajba jutott pénzintézetet. „Egyelőre az eszközök jogilag el vannak különítve. Amint ez változik, és a túlzott koncentráció aggodalomra adhat okot, Ön (az ügyfél) megteheti, hogy másik bankhoz viszi át az eszközeit” - ezt a választ...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés