Előfizetői tartalom

A megrémült ügyfelekkel való kommunikációban segíti a dolgozóit a Credit Suisse

Portfolio
A Credit Suisse egyik belső feljegyzése ötleteket ad a dolgozóinak az ügyfelekkel való kommunikációval kapcsolatban, például akkor, ha az ügyfelek más bankokhoz vinnék át az eszközeik egy részét – írja a Reuters.

A vasárnapi dokumentum a Credit Suisse dolgozóinak adott támpontokat az ügyfelekkel való kommunikációhoz, miután az UBS felvásárolta a bajba jutott pénzintézetet. „Egyelőre az eszközök jogilag el vannak különítve. Amint ez változik, és a túlzott koncentráció aggodalomra adhat okot, Ön (az ügyfél) megteheti, hogy másik bankhoz viszi át az eszközeit” - ezt a választ...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés