Idén az AI és digitalizációs megoldások alkalmazhatósága áll a szakmai program fókuszában. Ezek használata az ügyfélkommunikációban a GDPR elveknek megfelelve jelentősen képes javítani a költséghatékonyságot és az ügyfélkezelést, ha valaki jól tudja alkalmazni. De hogyan lehet jól csinálni? A konferencián hallhatunk néhány külföldi példát, illetve hozunk jó gyakorlatokat arról is, hogyan lehet a generatív AI-t alkalmazni a behajtási folyamatokban.
Bemutatásra kerül az EOS adós ügyfélkutatás 2024, amelyben több mint ötszázezer, 2023-ban Magyarországon kezelt fedezetlen ügyet vizsgáltak meg, összevetve nemcsak az előző évvel, de a 2019-es világjárványt megelőző adatokkal is.
Szó lesz még AFR2-ről, ESG-ről, fizetési kockázatok elemzéséről, a vállalkozások fizetésképtelenségének megelőzéséről és ha már megtörtént a baj, a már Magyarországon is elindítható szerkezetátalakítási eljárásról.
Előadók lesznek:
- Lencsés Tamás, az EOS Faktor ügyvezető igazgatója;
- Monostori Zoltán, az MNB Prudenciális Modellezési Főosztály vezetője;
- Karkecz Patrik, az EOS Faktor üzlettámogatási senior csoportvezetője;
- Luspay Miklós, az MNB igazgatója;
- Nagy Viktor, a BISZ vezérigazgatója;
- Tomasz Filipek, a Deloitte Warsaw Senior Specialist Leadje;
- Schenk Tamás, a Deloitte Hungary Partnere;
- Kelemen Péter, az EOS Faktor informatikai és innovációs igazgatója;
- Varga Dávid, az EOS cégcsoport fedezetlen követeléskezelési igazgatóságának igazgatója;
- Barna Gábor Miklós, a CIB Bank speciális hitelkezelés vezetője;
- Bodzási Balázs, közjegyző, egyetemi docens;
- Hölczl Krisztina, az MBH Bank követeléskezelési ügyvezető igazgatója;
- Találkozzunk szeptember 18-án a Radisson Blu Béke Hotelben.
Címlapkép forrása: Portfolio