Előfizetői tartalom

A mesterséges intelligencia betör a tartozáskezelésbe, a magyarok is nyitottak az újdonságra

Portfolio
A fogyasztók egyharmada a mesterséges intelligenciát választaná a tartozáskezelés során az emberi ügyintézéssel szemben, mivel az objektív, diszkrét és előítélet-mentes megoldásokat kínál - derül ki az Intrum felméréséből. Azonban sokan aggódnak az MI alkalmazásával kapcsolatban, különösen az adatvédelem és az empátia hiánya miatt. A felhasználói bizalom elnyeréséhez a vállalatoknak kiemelten fontos növelniük a transzparenciát és biztosítaniuk a személyes adatok védelmét.

Követeléskezelési trendek 2025 A Portfolio és az EOS közös szervezésű félnapos konferenciája a kintlévőség-kezelés egyik fontos hazai szakmai eseménye, amelyet immár 10. éve rendezünk meg. Idén szeptemberben is vezető szakértők adnak gyakorlatban hasznosítható pénzügyi-, jogi-, és technológiai tanácsokat a követeléskezelési folyamatok versenyképességének...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés