Előfizetői tartalom

Munkába áll egy "AI-bankár" az egyik hazai nagybanknál

Portfolio
Munkába állt az Erste bankfiókjaiban és call centerében egy új, mesterséges intelligencián (MI) alapuló „kolléga”. Az új MI „asszisztens” a bonyolultabb, ritkán előkerülő kérdéseket is pillanatok alatt megválaszolja a banki dokumentumok alapján. A fejlesztés az Erste hosszú távú stratégiájának része, amelyben a mesterséges intelligencia széles körű és biztonságos használatára törekszik - közölte a bank. Hasonló témákról szó lesz november 4-ei Banking Technology rendezvényünkön is, regisztráció és részletek itt!

Portfolio Banking Technology 2025 A legforróbb digitális banki innovációkról, fintech újításokról is szó lesz a Portfolio november 4-ei Banking Technology rendezvényén. Regisztráció és részletek itt! Információ és jelentkezés Új, mindentudó MI „munkatársat” kaptak az Erste ügyfélkiszolgálásban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés