Előfizetői tartalom

Botrányos reklámmal tért vissza a házasságtörő sztár

Portfolio
Öt hónapos szünet után nem csak a golfpályára tért vissza Tiger Woods, hanem a képernyőre is. A milliárdos golfozó egyik legfőbb szponzora, az évente 100 millió dollárt fizető Nike nem akar kihátrálni a sztár mögül, a botrányokra való tekintettel úgy látták jónak, ha a US Masters előtt egy hatásos reklámmal térnek vissza. A fél perces spotban fekete-fehérben látható a sztár, ő nem beszél, csak a 2006-ban elhunyt apja, aki kérdőre vonja a fiát. Szakértők szerint azért kellett egy ilyen botrányos reklámot leadni, mivel a Nike az aranytojást tojó tyúkját nem akarja elveszíteni, Woods ugyanis akár egy gigantikus Wall Street-i bank, nem mehet csődbe.

Közel fél éves csend után, újra egy reklámban szerepelt Tiger Woods, az egyik legfőbb szponzorának tekinthető Nike a héten adta le a spotokat a Golf Channel-en és az ESPN-en. A reklámkampányt úgy időzítették, hogy az éppen megelőzze a csütörtökön kezdődő US Masterst, az öt hónapos kihagyás után ugyanis itt indult először a világ leggazdagabb golfozója - írja...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés