Előfizetői tartalom

Berobbantak a fiatalok a műtárgypiacra

Portfolio
Bármilyen meglepő, de már az úgynevezett Y generáció, az 1980-as és 1990-es években születettek is jelen vannak a műtárgypiacon. A műtárgy.com legfrissebb cikkében a Guardian nyomán annak jár utána, hogy hogyan hódítja meg a műtárgypiacot ez az új generáció.

Minden generációnak, különösen a művészeti életben, meg szokott lenni a maga lázadása, de az Y generáció esetében még kérdés, hogy ők miben és hogyan fognak lázadni egy olyan korban, amikor már a lázadás klasszikus eszközei, mint a punk, az alulról építkező szerveződés vagy a csináld-magad kultúra is integrálódtak a műtárgypiacba. Ezzel együtt csökken a művészek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés