A Google anyavállalata, az Alphabet kedden az elemzők által várt bevételnél alacsonyabb negyedéves eredményről számolt be, miután az ukrajnai háború miatt a YouTube hirdetési eladások jelentősen visszaestek. A világ legnagyobb kereső- és videószolgáltatója kimondottan jól muzsikált az elmúlt két évben, mivel a világjárvány az online tér felé irányította az üzleteket és a vásárlókat. Idén azonban eddig problémásnak bizonyul az értékesítési számok túlszárnyalása, mivel a háború, a növekvő infláció és a termékhiány miatt a hirdetők a marketingkampányok visszaszorítására kényszerülnek.
Portfolio Hitelezés 2025
Május 22-én lesz a Portfolio Hitelezés 2025 konferenciája, amelyen a bank- és hitelközvetítői piac színe-java értékeli a piaci és szabályozási aktualitásokat, érdemes eljönni.
Információ és jelentkezés
Ruth Porat, az Alphabet pénzügyi igazgatója szerint túl korai lenne megjósolni...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés