Előfizetői tartalom

Nagyot ugrottak az egyik feltörekvő elektromosautó-gyártó eladásai, fokozódik a verseny a szektorban

Portfolio
A kínai Li Auto elektromos autókat gyártó vállalat nemrég közölte, hogy májusban több mint kétszer annyi autót szállított ki, mint egy évvel ezelőtt. A cég értékesítési számai a harmadik egymást követő hónapban haladták meg a 20 ezret, májusban 28 277 járművet adtak el- derül ki a csütörtöki közleményből - ez mintegy 146 százalékkal több, mint 2022-ben volt.

A Li Auto sikerével szemben a közelebbi versenytársak, azaz a Nio és a Xpeng is éves szinten csökkenést jelentettek a havi szállítások terén. A Li Auto abban különbözik a két (szintén kínai) startup cégtől, hogy elektromos autóit üzemanyagtartállyal látják el, ami tölti az akkumulátort és ezzel növeli a hatótávolságot. A friss adatok alapján a rendkívül gyorsan növekvő...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés