FONTOS Miért akarja meghódítani Ukrajnát Putyin? – Száz évvel ezelőtti szövegek adhatnak választ a kérdésre
 
Portfolio signature

Idén végre véget ér a légitársaságok szenvedése?

Portfolio
2023 után 2024 sem volt a légitársaságok éve, ugyanis rengeteg komplex kihívással kellett, illetve kell is még megküzdenie az iparág szereplőinek. Ezek a nehézségek természetesen a részvényárfolyamokon és az árazáson is látszódnak. Az elmúlt hónapokban azonban már több arra utaló jelet is láthattunk, hogy elkezdődhet a szektor kilábalása az elmúlt évek nehézségeit követően. A legrosszabbon talán már túl van a szektor, de vajon tényleg a légitársaságok és befektetőik éve lesz 2025?

2024 sem volt a légitársaságok éve

2024-ben nem csak, hogy tovább folytatódott, de súlyosbodott a légitársaságok vesszőfutása. Az előző év mindjárt egy hatalmas botránnyal indult, miután egy horrorincidenst követően kiderült, hogy súlyos minőségbeli problémák vannak a Boeingnél, ezért a gyártónak több száz gépét kellett földre parancsolni.

A szigorúbb biztonsági előírások következtében lelassuló gyártás mellett ráadásul az év vége felé tovább nehezítette a cég dolgát az is, hogy közel két hónapig sztrájkoltak a dolgozók, a munkabeszüntetést követően pedig csak december elején tudták újraindítani a nagy népszerűségnek örvendő 737 Max típusú repülőgépek gyártását.

A megkönnyebbülés azonban csak alig néhány hétig tartott a Boeingnél, ugyanis a napokban ismét több probléma akadt a cég gépeivel, amely várhatóan újabb hosszas vizsgálatokat von majd maga után a vállalatnál.

Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja jelenleg 2490 forint, ami augusztus 13-tól 2990 forintra emelkedik. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29845 forint, így tehát még jobban megéri éves előfizetésre váltani. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés