Az április–júniusi időszak volt a Zwack pénzügyi évének első negyedéve.
Az időszak során a bruttó árbevétel 2,8 százalékkal emelkedett év/év alapon, 9,39 milliárd forintra. A nettó értékesítés (jövedéki adó és DRS visszaváltási díj nélkül) 5,75 milliárd forintot tett ki, amely 2,3 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakának értékét.

A belföldi termékértékesítés nettó árbevétele 4,995 milliárd forint volt, 2,4 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban. A saját termelésű termékek nettó árbevétele a hazai piacon 9,1 százalékkal nőtt, ezen belül a prémium termékek árbevétele 13,7 százalékkal emelkedett, míg a minőségi termékeké 5,7 százalékkal csökkent. A prémium kategórián belül az Unicum márka árbevétele átlag feletti mértékben nőtt, amit az új Unicum Orange Bitter piaci bevezetése, illetve a húsvéti időszak is támogatott.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!