Előfizetői tartalom

Megérkezett az AI-chatbot, amely úgy kommunikál a befektetőkkel, mint egy ember

Portfolio
A Fidelity International bevezette Freya nevű mesterséges intelligencia alapú chatbotját, amely a személyes befektetési platformján javítja az ügyfelek kiszolgálását – írja a Financial Times. Hasonló témákról szó lesz november 4-ei Banking Technology rendezvényünkön is, regisztráció és részletek itt!

Portfolio Banking Technology 2025 A pénzügyi szolgáltatások mesterséges intelligencia által hajtott forradalma kiemelt téma lesz a Portfolio közelgő, Banking Technology 2025 konferenciáján, érdemes eljönni a szakmai rendezvényre! Információ és jelentkezés A Freya egy beszélgetésre képes nagy nyelvi modell...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés