Előfizetői tartalom

Naponta 16,5 kávézót nyitnak - Ők lesznek az új Starbucks?

Portfolio
A kínai kávéóriás, a Luckin Coffee júniusban már 10 000 üzlethelységgel rendelkezett Kínában, az idei extrém gyors országos terjeszkedést követően megelőzte a Starbucksot, mint az ország legnagyobb kávézólánc-márkáját. Ez azért is nagy szó, mert Kína a Starbucks második legnagyobb piaca az Egyesült Államok után.

A Luckin Coffee június végén 10 829 kávézóval rendelkezett Kínában, az egyes elemzők szerint "agresszív" terjeszkedéssel megelőzték a Starbucksot, mint az ország legnagyobb kávézólánc-márkáját. A június 30-án véget ért negyedévben a Luckin Coffee 1485 új üzletet nyitott, ez átlagosan napi 16,5 új kávézót jelent. Ehhez képest a Starbucks a második negyedév végén...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés