Előfizetői tartalom

Nő a magyar vásárlóerő, de így is csak a német fele

Portfolio
A magyarországi egy főre jutó vásárlóerő Németországgal összevetve 3 százalékponttal javult 1998 és 2002 között - közölte a GfK Piackutató Intézet. Ha a németországi vásárlóerőt 100-nak vesszük, akkor a magyar 2002-re 50-re emelkedett (1998-ban 47 volt).

A GfK nürnbergi központja 38 európai ország vásárlóerő indexét számította ki oly módon, hogy az egy lakos által vásárlásra költhető pénzt összevetette az egyes országok háztartásainak költési szerkezetével, és a statisztikai bevásárló kosarába tartozó termékek áraival. Régiónkban a legnagyobb vásárlóerővel Szlovénia rendelkezik (69). Magyarországot a térségben...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés