Előfizetői tartalom

A Sárkány visszavág - Új luxus-birodalom született? Cadillac, Armani, minden ami kell...

Portfolio
Meglepő fogyasztói magatartás-változás, vagy egyszerű magamutogatás? Legújabb becslések szerint 10-13 millió potenciális fogyasztója lehet a luxuscikkeknek a kínai piacon, mely igencsak felkeltette az érdekelt ágazatokban tevékenykedők figyelmét. A többségében vállalkozói és fiatal diplomás réteg, melynek kiemelkedő hányada multinacionális vállalatoknál dolgozik világviszonylatban is jelentős keresletet generál - írja az Economist.

Meglepő fordulat, mostoha körülmények. A legtöbb luxuscikket gyártó vállalat mostanra "az új japánokként" tekint a kínai lakosságra, ahol egyre nagyobb mértékben tapasztalható a státusz-tudatosság, a márkamánia és persze a vásárlási láz. A Morgan Stanley elemzője szerint az elmúlt évtizedek jelentős változását mutatja az is, hogy míg nyugaton mindössze az "ismert...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés