Előfizetői tartalom

Deloitte: az Innovációs Paradoxon

Portfolio
A Deloitte Research tanulmánya, amelyet közel 650 nyugat, közép és kelet európai országban, valamint Észak Amerikában található vállalat körében végeztek, egy a globális gyártást gyengítő, sürgős megoldást igénylő ellentmondásra hívja fel a figyelmet. A problémát a felmérés "Innovációs Paradoxon"-nak nevezte el.

Az "Innováció mesterfokon: Ötletek kiaknázása a profit és a növekedés érdekében" ("Mastering Innovation: Exploiting Ideas for Profits and Growth") elnevezésű tanulmány a következőkre mutat rá: • A gyártók véleménye szerint az új termékek és szolgáltatások piacra dobása a bevétel növelésének első számú eszköze, ennek ellenére mégis az egyik legkisebb prioritást...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés