Előfizetői tartalom

Mire panaszkodnak az ügyfelek a pénzügyi szektorban? - még mindig általános a tájékozatlanság

Portfolio
2005. IV. negyedévében 2,424 db panaszbeadvány érkezett a Felügyelet ügyfélszolgálati és panaszkezelési területére - közölte a PSZÁF. A panaszok mögött sok esetben a tájékozatlanság áll. Sokszor azonban jogosan panaszkodnak az ügyfelek a tájékoztatási hiányosságokra, az ügyfélszolgálati problémákra, a késedelmes kifizetésekre.

Pénz- és tőkepiaci szektor. A pénz- és tőkepiaci szektort érintően 2005. IV. negyedévben 539 db új panaszbeadvány érkezett a Felügyeletre. Ebből a bankokat 420, a pénzügyi vállalkozásokat 66, a takarékszövetkezeteket 24, a befektetési vállalkozásokat pedig 11 panasz érintette. A panaszoknak mintegy 20%-a bizonyult megalapozottnak. A pénz-és tőkepiacot érintő panaszbeadványok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés