Előfizetői tartalom

Drága, de a miénk: a főváros kitart a négyes metró mellett

Portfolio
Megoszlanak a vélemények arról, hogy miért lett emelkedett duplájára a négyes metró első 10 állomásának építési költsége. Az egyre kilátástalanabbnak tűnő gigaprojekt biztosa szerint a korszerűbb és nagyvonalúbb tervek okozták ez elcsúszást. A szakma szerint a kivitelezők olyan árat mondhattak, milyet akartak, a kivitelező szerint viszont az átszervezés nem okozhatott ekkora költségemelkedést - jelentette az Info Rádió.

Két év alatt kétszeresére, az eredeti 40 milliárd forint helyett több mint 80 milliárd forintra nőtt a 4-es metró első tíz állomásának építési költsége - ezen a tételen csúszott el a beruházás büdzséje a metróbiztos jelentése szerint. Ami az eredeti, 2005-ben meghatározott mérnöki becslés szerint 40 milliárd forintba került volna, az szűk két év múlva a megkötött...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái