Előfizetői tartalom

Egyre bizonytalanabbak a német fogyasztók

Portfolio
A várakozásoknak megfelelően márciusban nem változott a GfK kutatóintézet által számított fogyasztói bizalmi index Németországban. A ma reggel közzétett, a mintegy 2000 fő megkérdezésével végzett felmérés alapján számított előretekintő jellegű mutató februárhoz hasonlóan márciusban is 4.5 ponton áll.

A német fogyasztók jelenleg nehezen tudják megítélni azt, hogy a továbbiakban hogyan alakulhatnak a gazdasági folyamatok és saját pénzügyi helyzetük. A Gfk Intézet szerint ez azzal indokolható, hogy az amerikai jelzálogpiaci problémák, a pénzpiaci zavarok, valamint a felfelé mutató inflációs kockázatok növelik a távolabbi kilátások bizonytalanságát. Az intézet szerint...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés