Előfizetői tartalom

Optimistább német fogyasztók (3.)

Portfolio
A várakozásokkal ellentétben nem stagnált, hanem enyhén emelkedett a GfK kutatóintézet által számított fogyasztói bizalmi index Németországban. A ma reggel közzétett, a mintegy 2000 fő megkérdezésével végzett felmérés alapján számított előretekintő jellegű mutató márciusban 4.5 pontról 4.6 pontra emelkedett.

Az inflációs folyamatok a fogyasztói kereslet alakulását illetően némi pesszimizmusra adhatnak okot, bár a főindexet alkotó alindexek közül viszont a fogyasztók gazdasági kilátásokkal kapcsolatos mérőszáma 14.6 pontról 15 pontra emelkedett. A jövedelmi várakozásokkal kapcsolatos mutató -0.5-ről 1.5 pontra, a német fogyasztók költekezési hajlandósága pedig -15 pontról...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés