Előfizetői tartalom

Egyre inkább kényelmesedik a magyar a bevásárláskor

Portfolio
A GfK Hungária Kereskedelmi Analízisek tanulmánya szerint egy háztartás egy-egy vásárlás alkalmával átlagosan 1799 forintot hagyott a kasszánál az idei január-júniusi időszakban. A pénteki és a szombati vásárlások nagyobb értékűek, és az autóval történő bevásárlások leginkább a hipermarket és cash&carry csatornákra jellemzőek. Jelentősen megnőtt a kártyás fizetések növekedésének üteme az előző évekhez képest.

Az elmúlt években a modern kereskedelmi csatornák erősödésével egyre általánosabb lett az a tendencia, miszerint a nagy alapterületű, széles választékkal rendelkező üzletek léptek elő a nagyobb, felhalmozó jellegű bevásárlások helyszínévé, míg a gyalogosan is könnyen megközelíthető kisboltokban a fogyasztók jellemzően a napi bevásárlásokat végzik. A magyar háztartások...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés