FONTOS Brüsszel átverte Trumpon, amit akart – közel az EU-USA üzlet
 
Előfizetői tartalom

MÁV: több állami támogatás, kevesebb vonat

Portfolio
Csak az ütemes menetrend szétverésével tudja teljesíteni a MÁV-Start a szaktárca azon elvárását, hogy 2009-ben nem közlekedhet több vonat, mint 2008-ban. Ez a már elkészült menetrend ritkítását jelenti, ami milliárdos költséget jelent a MÁV-Startnak és a több százmilliónyi közpénzből gazdálkodó Regionális Közlekedésfejlesztési Irodák (RKI) létjogosultságát is megkérdőjelezi - hívja fel a figyelmet körképében az Index.

A vasúti menetrend tervezése többéves folyamat, melyben az egyes fázisoknak jogvesztő határidői vannak. A szigor érthető, a vasúthálózaton ma már Európa szerte magán- és állami vasúttársaságok tucatjai, százai közlekedtetnek vonatokat, elvben azonos versenyfeltételekkel. Ennek megfelelően az egész évben közlekedő (pontosabban előre tervezett) vonatok közlekedését 2008....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés