Előfizetői tartalom

Egyre inkább a saját márkás termékeket keresik a magyarok

Portfolio
Az élelmiszernél a kereskedelmi márkák piaci részesedése értékben 22-ről 23 százalékra emelkedett 2010-ben az előző évhez képest, ez mintegy 300 milliárd forint forgalmat jelentett - közölte a Nielsen piackutató vállalat hétfőn.

Ugyanakkor a háztartási vegyi árunál és kozmetikumnál változatlanul 17 százalék a láncok saját márkáinak a piacrésze, és tavalyi forgalma 50 milliárd forintot tett ki. Kocsis Eszter, a Nielsen ügyfélkapcsolati menedzsere a közleményben kiemeli, hogy a mélyhűtött termékek teljes hazai bolti eladásából a saját márkák 43 százalékot vittek el, 25 százalékot mértek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés