Előfizetői tartalom

Ők azok, akik a magyar autópiacot repítik

Portfolio
Tovább dübörög a magyar autópiac, a JATO Dynamics legfrissebb statisztikáiból ugyanis kiderült, hogy tavaly októberhez képest 26 százalékkal több új személygépkocsi került forgalomba múlt hónapban. A siker záloga autómárka tekintetében ismét a Ford volt, míg a modellek között ezúttal is az Octavia tarolt. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy a hazai vállalatok hónapok óta ezt a márkát és ezt a modellt favorizálják. A magánszemélyek részére történő eladások tekintetében viszont változás történt, a Suzuki visszaszerezte vezető helyét az Opeltől, amit két népszerű modelljének, az SX4-nek, valamint a Swiftnek köszönhette.

Tovább száguld a magyar autópiac 26 százalékkal több autót helyeztek forgalomba, mint egy évvel korábban, ez összesen 5 149 darab új autót jelentett az év tízedik hónapjában Magyarországon. Az első tíz hónapban összesítésben az előző év azonos időszakához képest 6 százalékos növekedés történt. Októberben a legsikeresebb autómárka (személyautó és összes haszongépjármű)...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés