Előfizetői tartalom

Így képzeli el a VOSZ a reklámadót

Portfolio
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) megkeresésére az illetékes szaktárca, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) megnyugtatta az érdekképviseleti szervezeteket, hogy a levélpapíron, munkaruhákon, céges autókon szereplő cégnév és céglogó után továbbra sem kell reklámadót fizetnie a hazai kis- és középvállalkozásoknak. A Facebook és a Google viszont nem mentesül a reklámadó fizetési kötelezettség alól.

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azért kezdeményezett egyeztetéseket a Nemzetgazdasági Minisztériummal (NGM), hogy eloszlassa a reklámadóval kapcsolatban a sajtóban pontatlanul megjelenő híreket. A VOSZ 8 másik érdekképviseleti szervezettel és szövetséggel fordult az adózásért felelős minisztériumhoz, hogy tagjaik és a kis- és középvállalkozások kérdéseire...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!