Előfizetői tartalom

Vajon mire költöttünk el fél év alatt 240 milliárdot?

MTI
Kereskedelmi márkás élelmiszert, háztartási vegyi árut és kozmetikumot mintegy 240 milliárd forintért vásároltak a magyar fogyasztók az idei első félévben, ez 7 százalékkal több, mint tavaly január-június között volt - közölte a Nielsen piackutató vállalat az MTI-vel csütörtökön.

A kereskedelmi márkás árucikkeket csak egy vállalat vagy egyetlen lánc üzletei forgalmazzák, és általában a cég nevével jelzik őket. Az élelmiszereknél a láncok saját márkás termékei csaknem 210 milliárd forint forgalmat bonyolítottak az első hat hónapban, ami a Nielsen által mért kilencven élelmiszer-kategória teljes forgalmának 28 százalékát jelenti. A háztartási...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés