Előfizetői tartalom

Itt a térkép, ami megmutatja, hogy a városodban mekkora a vásárlóerő

Portfolio
2016-ban az egy főre jutó vásárlóerő 1,2 millió forint volt átlagosan Magyarország településein. A falvak, városok, megyei jogú városok és a kerületek között nagy eltérések voltak, a legszegényebb és a leggazdagabb település között közel 3 millió forint volt a különbség. Az elmúlt hét évben a vásárlóerő ott nőtt inkább, ahol korábban is magasabb volt - állapítja meg a GKI kutatása.

Az életminőség egyik fontos szegmense a vásárlóerő. Minél több árut és szolgáltatást tud megvásárolni a lakosság, annál több kiskereskedelmi egység, étterem, szórakozóhely lesz helyben, s egyre több kulturális, egészségügyi, oktatási és egyéb szolgáltatót tud fenntartani egy-egy település. Ezek pedig önmagukban is növelik a foglalkoztatást, ami tovább javítja...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés