weshare volkswagen jarmumegoszto
Gazdaság

Jön a WeShare: új szereplővel bővül a fővárosi autómegosztó piac

Portfolio
Bővül a budapesti autómegosztó piac, negyedik szereplőként még az idén megkezdi működését ugyanis a WeShare, a Volkswagen csoport autómegosztó szolgáltatása – írja a Világgazdaság.
Minden a hazai járműiparról, jön a Portfolio-MAGE Járműipar 2020 konferencia!

Még ebben az évben megkezdi működését Budapesten a WeShare, a Volkswagen és a Skoda autómegosztó szolgáltatása

– jelentette be a Volkswagen csoport. A döntésnek köszönhetően a fővárosi autómegosztó piac négyszereplősre (Mol Limo, GreenGo, DriveNow) bővül hamarosan.

A lap beszámolójából kiderült, hogy a WeShare terjeszkedése nem csupán Budapestet érinti, hanem még hat európai várost: a cég tavaly júniusban kezdte meg a szolgáltatást Berlinben, az idén tavasszal elstartol Hamburgban és Prágában, majd a tervek szerint Párizsban és Madridban is belép a piacra. A tervek szerint a bővülés következő szakaszában jelenik meg a WeShare Budapesten, Münchenben és Milánóban.

A legfontosabb részletekről (percdíjak, a flotta darabszáma, üzemeltetője) a cég szóvivője a Világgazdaságnak elmondta, hogy ezeket legkorábban az indulás előtti hetekben ismertetik. Az viszont már most kiderült, hogy a WeShare a felsorolt városokban kizárólag elektromos flottával nyújtja a szolgáltatását és a hét városban összesen 8400 autót állítana forgalomba.

Budapesten egy sikeres koncepciót kívánunk megvalósítani, amely enyhít a város közlekedési nehézségein

– mondta Michael Fischer.

A vállalat a cseh és a magyar fővárosban a Skodával működik együtt, így arra lehet számítani, hogy a hazai kínálatban elektromos Citigo modellek is megjelennek majd.

Philipp Reth, a WeShare vezérigazgatója a döntés kapcsán kiemelte, hogy bíznak a fogadó városok együttműködésében. Ez ugyanis elengedhetetlen ahhoz, hogy az autómegosztással áttörést lehessen elérni a szélesebb közönség körében is.

Konkrétan megemlítette a járművek ingyenes parkolását és az autómegosztásra alkalmas területek kijelölését. Szerinte az egyik legnagyobb probléma az elektromos járművek akkumulátorainak töltése, a jelenleg nyilvánosan elérhető töltőhálózat infrastruktúrája ugyanis elégtelen.

Címlapkép forrása: Gerald Matzka/picture alliance via Getty Images

Minden a hazai járműiparról, jön a Portfolio-MAGE Járműipar 2020 konferencia!
olaszország vírus koronavírus
orvos labor egészségügy kórház
Vágó László interjú
koronavírus vírus labor
forint200117
Friss hírek TÖBB FRISS HÍR
2020. február 27.
Építőipar 2020
2020. március 3.
Agrárium 2020
2020. március 5.
Biztosítás 2020
2020. március 10.
Investment, Wealth and Savings (IWS) 2020
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó modern irodaházak

Az iroda ma már több, mint egy munkahely. Találják meg most cégük új otthonát.

Infostart.hu
Tőzsdetanfolyam
Alapoktól a kereskedési, befektetési stratégiákig.
A tőzsdei könyv
Az alapoktól a trendkövető kereskedési stratégiákig kísér a könyv.
koronavirus2