Előfizetői tartalom

Ez az ábra mindent elmond: így vásároltak be az olaszok a teljes karantén előtt

Portfolio
Ez az egyetlen ábra jól mutatja, mennyire megváltozott egy átlagos vásárlói kosár a koronavírus miatt. A McKinsey egy friss cikkében világít rá arra, hogy a boltoknak és élelmiszerkereskedőknek mennyire fontos ezeket az új fogyasztói igényeket minél gyorsabban felismerni és minél hatékonyabban lereagálni.

A cikkben utalnak arra a GfK adataira hivatkozva, hogy az átlagos vásárlói kosár jócskán megváltozott a koronavírus kitörésével. Jól mutatja ezt az olaszok vásárlási szokása, amelyet február 23., tehát az első, részleges karantén, és március 11., tehát az országos karantén kihirdetése között vizsgáltak meg. Látható, hogy egészen elképesztő kereslet mutatkozott...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái