Előfizetői tartalom

Koronavírus: összeomlott a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban

MTI
Az új koronavírus-járvány gyors terjedésével párhuzamosan jelentősen romlott a fogyasztók hangulata az Egyesült Államokban márciusban a Michigan egyetem szokásos havi felmérésének tanúsága szerint.

A pénteken közölt végleges adatok szerint 89,1 pontra süllyedt a fogyasztói hangulatindex a februári 101,0 pontról. Ez jóval gyengébb az előzetesen közölt 95,9 pontnál, és kevesebb az elemzők által várt 90 pontnál is. Egy évvel ezelőtt, 2019 márciusában 98,4 ponton állt az index. Az alindexek közül a következő hat hónapra vonatkozó fogyasztói várakozások mutatója...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés