Előfizetői tartalom

Az ötödével zuhantak a McDonald's értékesítései a koronavírus miatt

Portfolio
Nagyot zuhantak márciusban a McDonald's értékesítései, miután számos éttermét be kellett zárnia a koronavírus miatt, de még így is jobban megúszta, mint a hagyományos éttermek. A helyzetre reagálva a cég visszavonta az idei évre megfogalmazott várakozásait, leállította a saját részvény vásárlásokat, a menedzsment egy része pedig önkéntesen csökkentette a fizetését.

A koronavírus-járvány kapcsán elrendelt üzletbezárások miatt 22 százalékkal zuhantak márciusban a McDonald’s értékesítései, az első negyedévben pedig 3,4 százalékkal csökkentek – derül ki a cég által közzétett számokból. Az év első két hónapjában még több mint 8 százalékkal emelkedtek az Egyesült Államokban a McDonald’s összehasonlítható alapon számolt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!