Előfizetői tartalom

Amerikai nagyvállalatok is segítenek Kínának tesztelni a jövő fizetőeszközét

Portfolio
A McDonald’s, a Subway és a Starbucks is részt vesznek Kína digitális jegybankpénz-programjának tesztelésében, mely a napokban indult útnak – írja a CNBC.

Ez a három amerikai cég része annak az összesen 19 vállalatból álló konglomerátumnak, amely részt vesz a tesztekben Hsziongan tartományban. A hétvégén élesben kezdte tesztelni digitális fizetőeszközét a kínai jegybank Sencsen, Szucsou, Csengtu és Hsziongan tartományokban. A kísérlet célja, hogy egy jegybank által kibocsátott virtuális pénzt adjanak ki, Kína 2014...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés