Portfolio signature

Amivel senki nem számol: a koronavírus második hulláma megroppantja az autóipart?

Az elmúlt hetekben egyre többen figyelmeztetnek a koronavírus második hullámára, amely azért érdekes, mert az autóiparban bár számos kedvezőtlen előrejelzés megjelent a jövőre vonatkozóan, ezzel a forgatókönyel szinte senki nem számol. A járvány kiújulására a rendelkezésre álló információk és tapasztalatok alapján már hatékonyabban, célzott intézkedésekkel reagálhatnak a világ kormányai, amelyek nagyobb mértékben biztosíthatják, hogy az élet a megszokott mederben folyjon. Alábbi véleménycikkünkben arra kerestük a választ, mi várható akkor az iparágban, hogyha egy erőteljes második hullám miatt visszaépülnek a korlátozások, újból drámain visszaesik az autók iránti kereslet.

Mint oly sokan, én is kiemelten figyelem a koronavírussal kapcsolatos híráramlást, egyrészt nyilván azért, mert a munkámhoz szorosan hozzátartozik, másrészt pedig azért, mert az elérhető információkat szűrve és szintetizálva igyekszem a saját véleményemet és várakozásaimat is kialakítani a jövővel kapcsolatban.

Bár még az első hullámon sem vagyunk túl, az utóbbi időben a figyelmem középpontjában a koronavírus második hullámával kapcsolatos hírek kerültek azt követően, hogy Kína bejelentette, a koronavírus-járvány megfékezésében mutatott kezdeti sikerek után kitörhet a koronavírus-járvány következő hulláma, ezért drasztikus lépésekkel reagálnak a fertőzések megjelenésére, például úgy, hogy egy 10 milliós városban szigorítottak a korlátozásokon.

Ezt követően sorra érkeztek azok a figyelmeztetések, amelyek a koronavírus várható második hullámára igyekeztek felhívni a közvélemény figyelmét:

A cikk tartalmáról

  • Egyre több szakember figyelmeztet a koronavírus második hullámára
  • Ennek ellenére ez a forgatókönyv még a legtöbb várakozásba nem épült be
  • Az autóipart sokkal felkészültebben érné már a második hullám
  • A kereslet visszaesésének viszont fájdalmas következményei lennének így is

Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés