Előfizetői tartalom

Brutálisat előzött a Lidl, már csak a Tescót nem tudja lenyomni

Portfolio
Két helyet előrelépve a második legnagyobb forgalmat bonyolító FMCG kiskereskedelmi lánc lett a Lidl 2019-ben Magyarországon– derül ki a Trade magazin friss rangsorából. Lekörözte a jóval több üzlettel operáló Spart és a Coopot is, amelyek egy évvel korábban még megelőzték. Már csak a Tesco nagyobb a Lidlnél Magyarországon az éves forgalom alapján.

A Trade magazin idén is publikálta az előző év FMCG rangsorát az éves forgalmi adatok alapján. A legnagyobb meglepetés, hogy 2019-ben a Lidl két helyet is előre tudott lépni és már a második legnagyobb forgalmú hazai lánc volt. Évek óta ez az első változás a dobogón. A KSH adatai szerint a teljes piacon, nagyjából 127 ezer kereskedelmi értékesítési ponton – amelynek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés