Előfizetői tartalom

A Starbucks és a Pepsi is csatlakozott a Facebook elleni bojkotthoz

Portfolio
Sorra függesztik fel hirdetéseiket az online közösségi oldalakon olyan globális nagyvállalatok, mint a Unilever, a Coca-Cola vagy a Honda, hogy arra ösztönözzék őket, hogy lépjenek fel agresszívabban a gyűlöletbeszéd és a hamis információk terjedése ellen. A Facebook bevételeinek zöme a hiredtésekből származik, de a cég egyelőre nem hátrál. 

Több nagyvállalat bejelentette, hogy felfüggeszti hirdetéseit a közösségi oldalakon, ezzel lépve fel a gyűlöletbeszéd és a hamis információk terjedése ellen. A #StopHateForProfit kampányhoz már több mint 100 hirdető, legutóbb a Pepsi és a Starbucks csatlakozott. A bojkott különösen a világ legnagyobb közösségi oldalának, a Facebooknak lehet fájdalmas, a platformnak mintegy...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái