Előfizetői tartalom

XXXLutz néven folytatja a KIKA, vidéken is terjeszkednek

Portfolio
A közelgő márkaváltás után az eddig KIKA-ként ismert áruházlánc immár XXXLutz néven a piacvezető szerepet célozza meg Magyarországon, vagyis az IKEA babérjaira tör - erről mondta Ingo Schalk, a KIKA Lakberendezési Kft. ügyvezetője.

Az eddig KIKA-ként ismert áruházlánc XXXLutz néven folytatja - erről beszél Ingo Schalk, a KIKA Lakberendezési Kft. ügyvezetője a Világgazdaságnak adott interjújában. Kifejtette, hogy mivel az XXXLutz nagyobb árukészlettel rendelkezik, az új felállásban a teljes szortiment felét adja csak a KIKA, a többi az anyacég révén kerül a polcaikra. A szintén a cégcsoporthoz tartozó...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés