Előfizetői tartalom

NN-vezér: tavaly még álmodni sem mertük volna, hogy ilyen lesz az életbiztosítási piac

Portfolio
Sokéves paradigmákat döntött meg a koronavírus-válság az életbiztosítások értékesítésével kapcsolatosan: már nem offline, push-termékként értékesítik őket, hanem online, pull-termékként kezdtek el funkcionálni, ami korábban elképzelhetetlen volt – mondta el Baranyai Dávid, az NN vezérigazgatója a mai közgazdász-vándorgyűlésen. A szakember arról is beszélt, hogy a biztosítója jól vette a Covid-válságot és V-alakú kilábalásra számítanak.

Baranyai Dávid, az NN vezérigazgatója úgy látja, trendváltozás előtt állunk, történelmi időket élünk. Egy évvel ezelőtt megálmodni sem mertünk volna ilyen dolgokat az életbiztosítási piacon. Az életbiztosítás push-kosárból pull-kosárba kerül át, az ügyfelek bevonzása, megkeresése, teljesen más logika mentén fog lezajlani az elkövetkező években. Egyre több magyar...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés