Előfizetői tartalom

Brutális mértékben nőtt a kínai online kiskereskedelem

MTI
Kínában erőteljesen nőttek az online kiskereskedelmi eladások az első negyedévben - közölte a kínai kereskedelmi minisztérium kedden.

A március végével záródott első három hónapban az online kiskereskedelmi eladások 2810 milliárd jüant (434,5 milliárd dollár, 1 jüan=46,38 forint) tettek ki, 29,9 százalékkal meghaladva az egy évvel korábbit. A minisztérium kimutatása szerint az előző két év első negyedévében a forgalomnövekedés átlaga 13,5 százalék volt. Vidéken az online kiskereskedelmi eladások...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!