Előfizetői tartalom

Tejnek tűnik, mégsem az - Már nemcsak a vegánok hajlandók érte magasabb árat fizetni

Portfolio
Egyre tudatosabban választják ki az emberek a mindennapi fogyasztási termékeiket és sok esetben már előnybe is részesítik azokat, amelyek az egészséges életmódba leginkább illenek, sőt ezért akár magasabb árat is hajlandók fizetni. Így indulhatott meg a nemcsak vegánok körében népszerű növényi alapú italok térhódítása is, amelyekből a magyar piacon is lehet már szép számmal találni. A vállalatok előrejelzései azt mutatják, hogy nagy potenciál van ebben a szegmensben, ahol komoly növekedést várnak az elkövetkező években is. Ezen termékek vélhetően az angol tükörfordítás miatt a köztudatban tejként vannak jelen, tévesen, hiszen nem minősülnek tejnek, ezért a cikkben is italokként hivatkozunk rájuk.

Hihetetlen növekedésnek indult a növényi alapú italok európai piaca, a piacvezető Alpro pedig lényegében utat nyitott újabb márkák felvirágzásának - jelent meg a The Vegan Society honlapján. A közösség által készített jelentés szerint az európai piacot a mandulaital (köztudatban mandulatej) uralja, 2020 és 2025 között 16,7 százalékos növekedéssel számolnak, a többi...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái