Előfizetői tartalom

Hogyan őrizhető meg a bizalom válság idején? – Ez lehet a túlélés kulcsa

Katona Melinda, Borealis Consulting
A koronavírus-járvány új helyzetet teremtett a vállalatok számára azzal, hogy a munkatársak otthoni munkavégzésre kényszerültek. A távolság, a személyes kontaktus hiánya, korlátozottsága ráirányította a figyelmet a bizalom kérdésére, amely békeidőben sem lényegtelen, de válság idején – fogalmazzunk úgy: extrém körülmények között – még jobban kidomborodik a jelentősége. Hogyan lehet válsághelyzetben megőrizni a bizalom szintjét a vállalat vezetői és beosztottjai között annak érdekében, hogy a cég versenyképessége ne romoljon, jövőálló maradjon?

Bizalom a szervezetben A Deloitte munkatársai által jegyzett egyik tanulmányban a következő megállapítás olvasható: „Azok a szervezetek, amelyeknél magas szintű a bizalom, jobban ellenállnak a válságoknak. A bizalom erőteljesebb gazdasági növekedéssel, fokozottabb innovációval, nagyobb stabilitással és jobb egészségügyi eredményekkel kapcsolódik össze”. Mi magunk is...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 943 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái